Značka | Foursquare |
Velikost láhve | 0,7 l |
Foursquare je uznávaným lihovarem, s dlouhou historii v produkci klasických rumů. V jejich portfoliu nedochází k výrazným změnám a lahve si jsou rok od roku podobné. Tohle se však změnilo v roce 2005 kdy se majitel značky Foursquare Richard Seale rozhodl oživit řadu “Cask Series” a začal spolupracovat s Italskou značkou Velier a jejím majitel Luca Garganem. Tento rum je třetím vydáním “Velier” Foursquare. Nemusíte mít obavy, Richard dohlíží na celý proces stárnutí i na samotné lahvování. Luca je pouze distributorem. Nechce totiž, aby byla ohrozena identita rumů Foursquare značkou Velier a to Luca plně respektuje. Ačkoli má rum 62%, je v jeho chuti i vůni cítit jen lehce.
Vysoký obsah alkoholu rumu dodává plnost a ten správný říz. Z počátku nás překvapí lehkou sladkost se sherry tóny, červeným ovocem, kořením a poté se rozvoní koření s muškátovým oříškem. Jedná se o těžký rum a v závěru nás překvapí síla, vanilka a dřevo. Aroma je nádherně teplé a sladké. Zde bylo dvojí zrání v sudech po bourbonu a následně po sherry velmi dobrou volbou.
Zatím nikdo nepřihodil.